середу, 11 червня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія


Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає: 
 - відповідей на основні запитання;
 - демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями; 
 - демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
 - зв’язків із реальним світом, життям учнів.
 Рішення про використання певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей. Приклади таких засобів для учнівських проектів:презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси; публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм; вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей; блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів. Все це стимулюмує учнів до плідної, самостійної роботи, пошуків нових знань і можливості поділитьися ними.

Немає коментарів:

Дописати коментар